fredag 3 juni 2011

TREVLIG HELG OCH JAG HAR KÖPT MIN NYA CYKEL:)



ja idag må ni tro...började jag dagen med att åka sms buss biljett till jobbet jag började kl åtta idag morrse...det gick fint för idag hade vi inte så mycket att göra på våran avdelning hem och hushåll:) sen fick jag hjälp med att åka till biltema att köpa min nya fina cykel efter jobbet...världens bästa ALF på mitt jobb var snäll och hjälpte mig hem med den...sen skulle jag skruva ihop den i värmen utanför mig...men det gick inget vidare...så jag fick ringa efter hjälp...då kom en snäll kille som kallas RAFI...och oj då gick det undan han var duktig han...sen har jag bara cyklat runt på min cykel runt lite här och där...så nöjd jag är må ni veta...jag har inte haft en ny cykel sen jag gick i fyran eller femmte klass det ni det var några år sen det...:) imorgon är jag ledig det ska bli så skönt...men jag tänkte ta en tur med min nya hoj till jobbet en sväng imorrn ändå...man kan ju faktiskt hitta nått billigt och kul där för bara några kr...ja jag önskar med detta sagt en JÄTTE TREVLIG HELG ALLA MINA VÄNNER OCH FAMILJER...jag har ju två lyckos mig :) hej svejs...väl mött på hojen allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar