söndag 12 juni 2011

EN TOPPEN BRA DAG:)













idag har jag umgåtts med min bästis frida äntligen...vi hinner inte umgås så mycket nu mera tyvärr...men i bland räcker väll inte tiden till...man har sitt och den andre har sitt...och så jobbar vi ju båda två och står i...men vi vet vart vi har varandra i alla fall och det är tur...och på tal om tur...jag fick mig en ny oväntad pressent idag av bästis...jag blev så glad...vi gick in på GULDFYND och kika och där i fönstret låg den pressenten jag har velat haft länge...nämligen en jätte fin klocka och ett halsband...så jag fick dom av henne...och jag blev så glad så glad...frida du är toppen...JAG ÄLSKAR DIG...tack så mycket säger vi då...tack tack söta du...:) nu är snart helgen slut och imorgon är det jobb som gäller igen och jag längtar faktiskt...jag trivs så enormt bra på jobbet...det är lycka det...nu ska jag snart ta en liten cykel tur ner till göteborgsudden...jag funderar på att ta mig ett dopp i det blå...men vi får se...badkläder på i alla fall...hej då:)

2 kommentarer:

  1. Älskar dig också Annika, är så glad jag har dig i mitt liv ;)

    SvaraRadera
  2. ha ha ha tack det samma vännen kram kram:)

    SvaraRadera