torsdag 9 juni 2011

nya stövlar:)







jag har fått nya gummistövlar jippi:) jag fick dom av min goa pappa som jag älskar så mycket...jag fyllde ju år härom dagen och då fick jag dom i pressent...så igår efter jag slutat jobbet tog jag cykeln in till DIN SKO där jag har jobbat förut och hittade ett par som jag nu bara älskar och såklart är dom ROSA...och idag invigde jag dom till jobbet...det både regnar och åskar här...usch jag gillar inte det...jag fick skjuts hem idag efter jobbet...så imorrn ska jag få skjuts så jag kan hämta hem min fina nya cykel...jag är ledig imorrn men på lördag ska jag jobba igen...ska bli kul:)

4 kommentarer:

  1. Ja vad mysiga dom var! Vad gulligt av din pappa! I morgon skall vi på Tobbes examen! Det skall bli roligt! Varm kram till Dig!

    SvaraRadera
  2. javisst är dom jag gillar dom jätte mycket kram annika:)

    SvaraRadera
  3. rosa? Vad hände med orange?

    SvaraRadera
  4. he he he jag vet inte jag har lagt orange lite åt sidan men jag har inte glömt bort färgen...men jag älskar rosa mera nu för tiden:)

    SvaraRadera