måndag 20 juni 2011

mera fix :)







ja igår kväll fick jag flera fix ideer att göra i sovrummet...jag kom på att jag kunde byta ut dom fula handtagen på garderobsdörrarna...så det gjorde jag och jag blev jätte nöjd...sen prata vi jag och min bästis på att ta bort en till garderobsdörr igår när vi greja men sen så strunta vi i det...men sen när jag greja lite till själv så fick det bli så...oj va jag kämpa men det gick bra till slut och se så bra det blev...efter några blod svett och nästan tårar så blev det kanon bra...jag är nöjd...nu ska jag bara se till att skaffa mig finare sängkläder...jag föröker få till det så det ska matcha med varann färgerna...så i sovrummet vill jag numera ha svart,vitt och rött och lite orange...snyggt eller hur!!! jag gillar det i alla fall och det är ju huvudsaken...skulle vilja byta ut mina bords och fönster lampor i sov rummet oxå...men det får bli när jag får råd...hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar