tisdag 7 juni 2011

härligt sverige:)













ja matchen mellan sverige och finland var ju riktigt bra...men jag trodde faktiskt att det skulle bli en hård kamp ikväll mellan lagen men oj tydligen inte...ha ha va gött...det var roligt...go sweden go sweden:) just det ja man fick oxå se en skymt av kronprinsen daniel eller vad han kallas...för oss som satt tryggt framför tv...nice nice:) han såg lika fin ut som alltid:)...från det ena till det andra...igår var det en stor dag...det var sveriges nationaldag plus min FÖDELSEDAG den fira jag med att sälja saker i mariebergskogen här i karlstad med några underbara och härliga arbetskamrater:) vi hade så roligt och mysigt...men det blev dock ingen tårta för min del...jag hade inte råd med det...men det gjorde inget...jag hade en jätte bra dag i alla fall...fick ett jätte fint grattis kort från min extra pappa kennet...lillasyrrans pappa...fast lite min med:) det kom med posten jag blev jätte glad...snart ska jag gå och lägga mig jag börjar bli trött här så jag säger till sist men inte minst god natt...jäsp...ZZZzzz :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar