söndag 19 juni 2011

SÖNDAG:)













idag har min bästis FRIDA varit här och vi har käkat och grejat...vi skulle igentligen ta en liten promenad men det börja tyvärr och regna...så jag fråga bästis om hon inte ville hjälpa mig att möblera om inne i mitt sovrum...jorå så att så blev det hon sa JA...jag har väldigt många roliga ideer om hur man ska få till det ibland och det råkar vara på det mest konstigaste och krångliga sättet som jag tänker på men inte får till det på oftast... menas min bästis tänker enkelt och inte krånglar till det så väldigt...så det slutar alltid nu för tiden med att jag ger upp och låter allt vara...förr hade jag en massa bra ideer och inte alls några krångliga eller konstiga så då körde jag bara på som bare den...hum det måste vara åldern:) tillslut kom bästis på nått riktigt bra i alla fall...så efter vi hade skrattat nästan ihjäl oss av mina knasiga ideer... så ja här blev slut resultatet och jag blev nöjd TACK BÄSTIS FÖR ALL HJÄLP DU ÄR TOPPEN:)

2 kommentarer:

  1. Haha tack själv gulle gumman min för en jätte rolig dag, älskar dig mega mycket! Japp du är bäst <3

    SvaraRadera
  2. å sötpotatisen min nä du är bäst ingen protest!!! löv jo;)

    SvaraRadera