tisdag 28 juni 2011

helgen som var:)































i fredags förmiddag åkte jag hem till lilla mellerud för att fira midsommar med familj och vänner...först umgicks jag med min goa pappa och hans goa majlis i bäckefors...vi fikade och åt god mat...det var så gott:)...sen åkte vi te granan på kroppefjäll och tog en eftermiddags fika där våfflor med kaffe och te blev det mums:) sen körde dom mig till ulrika och joakim i köpmanebro där dom flesta på mejeriet skulle fira midsommar...och det var så mysigt och roligt att få träffa dom flesta igen...det händer ju inte så ofta för min del så det var verkligen kul...vi åt oxå god mat och tårta och grejer... några fiska och några badade i vänern och vi som inte var så badsugna m,m satt inne på deras altan och myste och prata det regnade lite oxå faktiskt...dagen efter åkte pappa och jag och majlis ut till hennes sommarstuga på marsjön med båt vilket var jätte mysigt...majlis har två hundar oxå så dom fick följa med på färden:) sen på söndagen blev det vila för min del innan jag åkte hem med tåget te karlstad igen...så till sist men inte minst borta bra men hemma bäst vi ses;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar